Blåsigt värre.

Ego.
Stod vid Ramsjön
och lyssnade på vinden,
sjön och skogen.
En liten giftig en.
Igår, efter att maken slutat på jobbet och gjort den enkla handlingen, så åkte vi ut på en tur. Ut i skogen, ner till sjön. Tog med mig min iPhone och min OlloClip. Passade på att leka lite - tog kort, zoomade och filmade med tidsförskjutning. Hade hur kul som helst och det var skönt att vara ute i naturen. Njöt av att det blåste, susade i säven och knakade i träden. Det var en blåsig och gråmulen dag igår, men perfekt för mig. Gillar när vädergudarna busar lite - åska, storm och andra extrema saker. Gassande sol gör mig bara seg, svettig och trött - även om det också på sitt sätt kan ses som extremt väder.

Vill gärna ut igen. Det var rogivande för själen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar